Článek
Nové balíčky s názvem Competition a Competition plus budou k dispozici výhradně s matnou povrchovou úpravou. Audi pak nabídne i uhlíkový kompozit pro zpětná zrcátka, spoiler, boční aerodynamické prvky a zadní difuzor.
Test Audi A6 Allroad TFSI: Sametový křižník
Novinkou v nabídce jsou dvacetipalcová černá kola Phantom nebo volba obutí vozu do pneumatik Pirelli P Zero Corsa. V rámci balíčku competition dostanou auta také sportovní výfukový systém RS plus.
V interiéru se vylepšení dotkne třeba sedadel. Jejich boční obložení je v černém klavírním laku a zákazníci budou moci volitelně objednat i sportovní sedadla RS s kůží Nappa v kombinaci s tkaninou Dynamica.
Oba modely budou standardně dodávány s LED Matrix světlomety. V exteriéru se pak majitelé dočkají leskle černé úpravy pro loga Audi vpředu i vzadu.
Zvýšené Audi A1 má nové jméno
Paket Competition plus navíc přidá nastavitelný sportovní podvozek RS. Nastavit pak jde i tuhost pružin, tlumiče, stabilizátory nebo diferenciál. Světlá výška je snížena o 10 mm.
Pohon zůstává stejný, 2,9litrový vidlicový šestiválec se dvěma turbodmychadly má výkon 331 kW, 450 koní, a točivý moment až 600 Nm.
Další výhodou balíčků je zvýšení maximální rychlosti na 290 km/h. Čas z 0 na 100 km/h se pak oproti běžným modelům sníží o dvě desetiny sekundy v případě RS 4 a o desetinu v případě RS 5, je otázkou 3,9 sekundy, respektive 3,8 s.
České ceny nových verzí zatím nebyly zveřejněny.