Článek
Audi sice postavila automobil, který vypadá jako ze sci-fi filmu, ale technicky to zas až takový extrémní zázrak není. Nečekejte dvanáctiválec, vzpěry jak z formule, závodní klec nebo podvozek tvrdý jako cihla. Audi R8 patří k mnohem civilnějším vozům. To i přes maximální rychlost 301 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h za 4,6 s dokládá použitý motor. Jedná se o starý známý vidlicový osmiválec o objemu 4,2 l s výkonem 309 kW, který již delší dobu používá Audi S8.
V České republice se budou prodávat dvě verze R8 - s manuální šestistupňovou nebo robotizovanou převodovkou R Tronic. Druhá varianta však stojí o 200 000 Kč více.
:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.
Dále čtěte o Audi R8 |
Představení Audi R8 |
Audi R8 přijde i s turbodieselem |
Videa nového Audi R8 |
Tuning Audi R8 od firmy ABT |
V základní výbavě nechybí nic, co najdeme v luxusních limuzínách značky, včetně klimatizace, audiosoupravy Bose či xenonových světlometů. Také v příplatkové výbavě najdeme několik položek. Například adaptivní tlumiče Audi Magnetic Ride stojí 53 867 Kč či metalíza s perleťovým efektem více než 30 000 Kč.