Článek
Změny na vnějších dílech nejsou tak výrazné, přesto daly pořádně zabrat výrobním závodům, které musí nyní vyrábět dva zcela nové nárazníky. Především ten přední přišel o kousek středního "lízátka, které je normálně lakované a celistvé se spoilerem. Tady jej nahradil malý karbonový jazyk.
Na opačném konci vozu najdeme nový difuzor, který je také z kompozitu jen lehce přelakovaného bezbarvým lakem, aby byl pořádně vidět. Nová jsou také velká kola o rozměrech 18, 19 nebo dokonce 20 palců s nízoprofilovými pneumatikami. S instalací větších kol ale nutně také musela přijít úprava podvozku, která lehce přitvrdila tlumiče a světlou výšku snížila o jeden centimetr.
Když se otevřou dveře, hned padne pohled na prahy. Mají tradiční obložení leštěným hliníkem s logem S-Line. Uvnitř byla vyměněna řadicí páka. Ta má nyní větší průměr a je kompletně potažená perforovanou kůží. Stejný materiál najdeme i na volantu s větším průměrem věnce.
Cena sportovního kitu je různá. Pro motory 2.0 TFSI a 3,2 V6, pro které je úprava připravena, se pohybuje od 1300 euro (asi 36 000 Kč) za vizuální úpravy do 1800 euro (asi 50 000 Kč) za kompletní změnu i s podvozkem.