Článek
Kamufláž pokrývá přední a zadní část, ale stále můžeme vidět identické Matrix LED světlomety, full-LED zadní světla a velmi podobné spodní sání na přepracovaném předním nárazníku.
Změny se pravděpodobně zaměří na novou a většinou zakrytou masku chladiče, umělé vstupy a ozdobné prvky na zadním nárazníku.
Test Audi e-tron: Skvělé auto do nepřipravené doby
Prototyp má běžná zrcátka místo kamer, které jsou již k dispozici jako volitelná výbava u aktuálního e-tronu a e-tronu Sportback. Očekáváme také nový design kol a vylepšenou paletu barev spolu s vylepšeními interiéru.
Dřívější zákulisní zprávy naznačují, že největší aktualizací faceliftovaného SUV e-tron a kupé-SUV e-tron Sportback je nový akumulátor nabízející zvýšený dojezd až na hodnotu kolem 600 km, oproti 400 km současných modelů.
Modely budou na rozdíl od novějších elektromobilů od Audi stále založeny na staré platformě MLB, kterou sdílejí s vozy s konvenčními spalovacími motory.
Test Audi e-tron S Sportback: Když dojezd není prioritou
Upoutávka je zaměřena na zimní testovací zázemí koncernu VW v severním Švédsku a na speciální naladění pro modely Audi s cílem nabídnout výrazný zážitek z jízdy. Například vektorování točivého momentu měla verze S už před modernizací.
Audi e-tron bylo představeno v roce 2018, e-tron Sportback následoval o dva roky později. Úplného odhalení bychom se měli dočkat někdy v nadcházejících měsících s uvedením na trh před koncem roku.