Článek
Omlazení se týká pouze detailů, nic podstatného Audi neměnilo a ani nemuselo. Maska chladiče dostala leskle černě lakovanou mřížku a v případě desetiválcových verzí jsou příčky v masce chladiče zdobeny chromovanými horizontálními lamelami. Nárazník je nový, v otvorech pro přívod vzduchu jsou vždy tři příčky. V příplatkové výbavě je nově přední spoiler z plastu vyztuženého uhlíkovými vlákny (pro R8 V10 standardně).
U všech variant jsou nyní součástí sériové výbavy světlomety LED. Do světlometů je integrována také funkce světel pro odbočování. Týká se to i zadních světel.
Motory se montují ručně
Parametry ručně montovaných motorů jsou stejné jako u současné generace - V8 se zdvihovým objemem 4163 cm3 (430 k a 430 Nm) a V10 se zdvihovým objemem 5204 cm3 (525 k a 530 Nm).
Novým (prozatímním) vrcholným modelem je R8 V10 plus, jehož nejvyšší výkon je 404 kW (550 k) a maximální točivý moment 540 Nm. Stovku zvládne tento model za 3,5 sekundy a jede až 314 km/h. Vrcholná verze R8 GT u současné generace jela 317 km/h.
Novinkou je i sedmistupňový automat (dosud šestistupňový), na výběr je i šestistupňový „manuál“ s otevřenou kulisou. Evropští zákazníci dostanou první přepracované R8 koncem letošního roku, cena pro český trh nebyla zatím stanovena. Světová premiéra bude koncem září na pařížském autosalonu.