Článek
Od běžné A5 se Cabrio liší pouze látkovou střechou (stejnou má i Audi A3) a mírně pozměněnými zadními LED světly. Jinak je design totožný. Rovněž interiér je shodný s Audi A5, nicméně jiná jsou přední i zadní sedadla. Vzhledově povedené Audi si s tímto modelem konkuruje především s BMW řady 3.
:. A5 Cabriolet si možná spletete s menší A3 Cabrio. Foto: Audi
Audi bude k dispozici s pohonem předních kol nebo všech čtyř (quattro). U nejsilnějšího modelu S5, standardně s pohonem obou náprav, navíc nebude chybět elektronický zadní diferenciál.
:. Audi A5 Cabriolet: interiér je stejný jako v A5. Foto: Audi
Audi A5 se nabízí se třemi benzínovými motory - 2,0 TFSI (211 k), šestiválcem 3,2 FSI (265 k) a vrcholem nabídky je přeplňovaný benzínový šestiválec pro verzi S5. Třílitrový, přeplňovaný šestiválec nabídne 333 koní a 440 Nm točivého momentu.
U verze S5 je standardem sedmistupňový dvouspojkový automat; z nuly na 100 km/h zrychlí S5 za 5,6 vteřin, maximální rychlost je omezena na klasických 250 km/h. Kombinovaná spotřeba by se měla údajně vejít do 10 litrů benzínu na sto kilometrů.
:. Zadní světla používají nyní LEDky. Foto: Audi
Milovníci nafty si mohou vybrat ze dvou agregátů: 2,7 TDI (190 k) a 3,0 TDI (240 k).
Prodejní cena zatím stanovena nebyla, v Evropě se první A5 a S5 Cabriolet k zákazníkům dostanou nejdříve v dubnu 2009.
:. Audi A5 Cabriolet: sluší mu to. Foto: Audi