Článek
Představovaná studie má při rozvoru 2,51 metru vnější délku 4,20 metru, šířku 1,85 metru a výšku 1,41 metru. Vnější panely karoserie jsou vyrobeny z hliníku a kompozitu vyztuženého uhlíkovými vlákny. Sedmipaprsková kola obouvají pneumatiky rozměru 255/40 R 19. Interiér kupé se dvěma dveřmi je čtyřmístný, studie s hybridním pohonem je plně funkční.
O pohon obou náprav se stará klasický spalovací motor a dva elektromotory, z nichž ten výkonnější roztáčí zadní kola. Coby spalovací jednotku Audi použilo osvědčený motor 2.0 TFSI s výkonem 215 kW (292 k) a točivým momentem 380 Nm.
Dva elektromotory, celkem mají 650 Nm
Elektromotory jsou v tomto modelu dva. Jeden o výkonu 40 kW a 270 Nm je integrován do šestistupňové dvouspojkové převodovky e-S tronic, druhý pak přenáší hnací sílu na zadní kola. Jeho výkon činí 85 kW a točivý moment 270 Nm.
Celkový výkon je 300 kW (408 k) a maximální točivý moment má hodnotu 650 Nm. Studie Allroad shooting brake s pohotovostní hmotností přibližně 1600 kg zrychlí z klidu na 100 km/h za 4,6 sekundy, nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na tradiční hodnotě 250 km/h.
Třetí generace Audi TT dorazí během letošního roku, světovou premiéru očekáváme v březnu na ženevském autosalonu, výrobce už oficiálně ukázal interiér. [celá zpráva]