Článek
Po prvních zveřejněných fotografiích superluxusní verze Horch, která dorazí v rámci faceliftu jen na čínský trh, se zmodernizované Audi A8 ukazuje ve standardních variantách pro Evropu. Modernizaci podstoupilo jak „krátké”, tak i prodloužené provedení L.
Facelift je tu po čtyřech letech, co je A8 na trhu. Odlišná je především přední část s výraznější maskou chladiče, nárazníkem a jinak tvarovanými světlomety. Poprvé je k mání paket S Line, který vůz vizuálně přibližuje k verzi S8.
Audi vzkřísilo starou značku, upravená A8 je konkurencí pro Maybach

Tradičně se u Audi vyplatí pozastavit se u světlometů. V každém je 1,3 milionu mikrozrcadel, díky čemuž má technologie Matrix vykrývající okolní provoz fungovat ještě precizněji. Zadní svítilny mají odlišnou grafiku a OLED technologii nově ve standardu, ale zásadní změny zde neproběhly.
Ještě méně se zapracovalo na interiéru, který v roce 2017 přivál nový designový jazyk automobilky se třemi displeji a „skleněným” vzhledem palubní desky. Ostatní modely tento styl stále teprve přebírají, a tak by na velké změny ještě zřejmě bylo brzy.
Test Audi S8: Náskok díky podvozku

Vzadu se každopádně objevují nové 10,1palcové displeje pro pasažéry, kteří jsou v této kategorii často i majiteli. Modernizací prošlo i více než 40 jízdních asistentů, A8 umí nově i zcela autonomně parkovat, řidič tehdy ve voze nemusí být přítomen.
Motorová nabídka zůstává stejná. Základem jsou třílitrové šestiválce na benzin i naftu, k mání je rovněž plug-in hybridní varianta i osmiválcový vrchol v podobě S8. Novinka by se na trh měla dostat v příštím roce.

Audi A8 před faceliftem