Článek
Dvě elektrifikované varianty, dostupné výhradně s pohonem všech kol, mají za cíl nabídnout to nejlepší z obou světů.
Základní plug-in hybrid produkuje systémových 220 kW, 299 koní, zatímco výkonnější varianta má 270 kW, 367 koní, což odpovídá verzi S5 s třílitrovým šestiválcem. Výkonnější model dosáhne zrychlení z 0 na 100 km/h za 5,1 sekundy, tedy jen o 0,6 sekundy pomaleji než S5.
Nová lithium-iontová baterie má využitelnou kapacitu 20,7 kWh, přibližně o 45 procent více než u předchozí generace. Výkon AC nabíjení byl posílen na 11 kW. Plné nabití baterie bude trvat dvě a půl hodiny.
Nové Audi A6 je tu i s dieselem a šestiválcem

Audi uvádí maximální elektrický dojezd liftbacku 116 kilometrů v cyklu WLTP. Na elektřinu lze jet rychlostí do 140 km/h, v hybridním režimu je vůz omezen na 250 km/h.
Automobilka slibuje chytré využití navigace pro ideální využití elektrické energie na dlouhých cestách. Tak jak to známe z větších modelů.
Cena nové motorizace zatím nebyla oznámena. Na cestě ale může podle zákulisních spekulací být ještě výkonnější plug-in hybrid, jelikož se právě takový pohon může objevit ve vrcholném provedení od Audi Sport, verzi RS5.
Audi představuje novou generaci A5, kombi je nástupcem A4
