Článek
Tato základní verze je poháněná motorem1.8 TFSI o výkonu 118 kW. Agregát disponuje maximálním točivým momentem 250 N.m v rozmezí 1500 - 4500 ot./min. Zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 8,2 s, maximální rychlost je 225 km/h.
Sériová výbava zahrnuje přední, boční a hlavové airbagy, elektronický stabilizační program ESP, automatickou klimatizaci, kola z lehkých slitin s pneumatikami 225/55 R16, rádio s přehrávačem CD, elektromechanickou parkovací brzdu či inteligentní klíč s datovým úložištěm pro servisní informace.
Cena vznětové verze 2.0 TDI (105 kW) byla stanovena na 927 400 Kč. Obě čtyřválcové motorizace lze objednávat také se samočinnou převodovkou multitronic s příplatkem 68 000 Kč.
Šestiválce na milión
Šestiválcové provedení Audi A4 2.7 TDI (140 kW) je sériově dodáváno s převodovkou multitronic za 1 108 000 Kč, což je stejně jako u verze 1.8 TFSI, nižší cena než u obdobného modelu předchozí generace.
Cena zážehového šestiválcového motoru 3.2 FSI (195 kW) s převodovkou multitronic začíná na 1 218 000 Kč, v případě vznětového šestiválce 3.0 TDI (176 kW) s pohonem všech kol quattro činí 1 247 200 Kč.
V příštím roce bude nabídka motorizací rozšířena a přibude navíc i možnost zakoupení dalších modelů s pohonem všech kol quattro.