Článek
Motor 2.0 TDI s přímým vysokotlakým vstřikováním common-rail a výkonem 105 kW (143 k) si zákazníci Audi mohou objednat jako nejlevnější vznětový motor pro Audi Q5. V nabídce je nově i levnější (a méně výkonnější) zážehový motor a to v podobě dvoulitrového TFSI o výkonu 132 kW (180 k).
Motor 2.0 TDI s přímým vysokotlakým vstřikováním common-rail a výkonem 105 kW (143 k) si zákazníci Audi mohou objednat jako nejlevnější vznětový motor pro Audi Q5. V nabídce je nově i levnější (a méně výkonnější) zážehový motor a to v podobě dvoulitrového TFSI o výkonu 132 kW (180 k).
Zážehový TFSI motor s přímým vstřikováním o objemu 2,0 litru nabídne točivý moment 320 Nm mezi 1 500 a 3 900 otáčkami. Audi Q5 s motorem 2.0 TFSI zrychlí z 0 na 100 km za 8,5 sekundy, průměrná spotřeba činí 8,4 litru.
FOTO: Audi
FOTO: Audi
FOTO: Audi Vznětový motor 2.0 TDI se vstřikováním common-rail disponuje maximálním točivým momentem 320 Nm v rozmezí 1 750 a 2 500 otáček. V modelu Audi Q5 činí spotřeba 6,5 litru nafty na 100 km, 0-100 km/h zvládne Q5 za 11,4 sekundy; nejvyšší rychlost činí 190 km/h.
FOTO: Audi Vznětový motor 2.0 TDI se vstřikováním common-rail disponuje maximálním točivým momentem 320 Nm v rozmezí 1 750 a 2 500 otáček. V modelu Audi Q5 činí spotřeba 6,5 litru nafty na 100 km, 0-100 km/h zvládne Q5 za 11,4 sekundy; nejvyšší rychlost činí 190 km/h.
Pro modelovou řadu A3 bude nově k dispozici vznětový čtyřválec o objemu 1,6 l ve 2 výkonových variantách - s 66 kW a 77 kW. Verze s manuální převodovkou o výkonu 77 kW spotřebuje průměrně údajně pouze 4 litry na 100 km.
Prodejní cena je vysoká - činí 619 700 korun za nejlacinější verzi, silnější verze je o pouhé čtyři tisíce korun dražší, takže o slabším motoru nemá smysl uvažovat. Lepší spotřebu nabídne výkonnější verze.