Článek
Aston Martin neuvádí cenovku vůbec prvního kusu DB 4 GT Continuation, ale původně byly exkluzivně vybraným zákazníkům k mání za přibližně 50 milionů korun. Ne všechny však majitele našly, první kus byl dodnes ve vlastnictví automobilky.
Konkrétní kus má šedý lak, závodní pruhy a kruh na dveřích. V každém detailu byl navržen tak, aby přesně napodobil originální model představený v roce 1959. Výraznou, ale funkční a bezpečnostní změnou v interiéru jsou jen karbonová závodní sedadla.
Do čela Aston Martinu usedl Stroll, podíl má už i šéf programu F1 v Mercedesu
Řadový šestiválec má zdvihový objem 4,2 litru a výkon 350 koňských sil. Zadní kola pohání skrze čtyřstupňovou manuální převodovku. Původní model měl motor stejné konfigurace, ale o objemu 3,7 litru a výkonu 237 koní.
„Tento konkrétní vůz je výjimečný nejen tím, že je prvním vozem novodobé edice, ale také díky tak nízkému počtu najetých kilometrů,” říká Paul Spires ze speciálního oddělení Aston Martinu.