Článek
Koncept nazvaný Aston Martin RapidE je připravený ve spojení s další významnou firmou z oblasti automobilů - Williams Advanced Engineering. Ta dodala kompletní elektrotechnickou výzbroj, která automobil pohání. Jen akumulátory mohou pocházet od LG nebo od Samsungu.
O voze jako takovém moc nevíme. Bohužel informace o jeho dojezdu, výkonu apod. jsou zatím tajemstvím.
Mluví se o tom, že sériový vůz by měl dostat dvě verze – jedna s pohonem pouze na zadní kola by měla mít stejný výkon jako Rapide S, tedy asi 405 kW a silnější pak elektromotory u každého kola se souhrnnými výkony až 1000 koní. Slabší verze by měla díky akumulátorům dojet na jedno nabití kolem 300 km.
S Číňany pro Čínu
Jelikož elektromobily dnes letí především v Číně, šel Aston Martin do společného obchodu s ChinaEquity, tedy velkou čínskou investiční skupinou. Pokud bude automobil připraven pro sériovou výrobu ve vhodnou dobu, vytáhne tento čínský investor ze svých kont nemalou sumičku a zadotuje výrobu, protože stejně se počítá se čtvrtinovým vývozem do Číny. Každý rok by přitom mělo být vyrobeno kolem 400 kusů.