Článek
Nová edice představuje vrchol výroby pro současnou generaci DBS. Zda se jmenovka vrátí opět s motorem V12 i v příštím vydání, je nejisté. O to prestižnější záležitostí rozlučková varianta je. Dvakrát přeplňovaný 5,2litrový dvanáctiválec nabídne 770 koňských sil. Inženýři upravili sání motoru a zapalování pro zvýšení plnicího tlaku o 7 procent. Dodatečné doladění parametrů motoru přispívá ke konečnému výkonu, který mimochodem stačí k tomu, aby se velké GT rozjelo až na 336 km/h. Pomáhá i speciální kalibrace osmistupňové převodovky.
Vylepšený výkon obvykle vyžaduje modernizované brzdy, ale standardní karbon-keramika z DBS již tento úkol splňuje. Jedná se o 16,1palcové kotouče vpředu a 14,1palcové vzadu.
Řízení je však vylepšeno díky novému pevnému sloupku, který zvyšuje přesnost a zpětnou vazbu. Podvozek je také o něco tužší a Aston Martin říká, že odpružení dostává speciální kalibraci, která zvyšuje „kontrolu a vyrovnanost bez kompromisů v kvalitě jízdy“.
Vizuálně se edice liší 21palcovými koly dostupnými ve třech povrchových úpravách. Dlouhá kapota obsahuje nový větrací otvor motoru. Nechybí nový přední splitter a spousta dílů z hlíkových vláken. Vzadu najdete nové prahy z uhlíkových vláken a difuzor.
Uvnitř jsou standardní sedadla Sports Plus potažená prošívanou kůží a Alcantarou. Speciální kontrastní lemování je exkluzivní pro 770 Ultimate a samozřejmě najdete speciální odznak identifikující místo každého vozu ve výrobní sérii 499 vozidel, tedy 300 kupé a 199 kabrioletů.