Článek
Právě představené „erko“ je o 40 koní výkonnější verzí Atomu 3.5. Výkon dvoumístného auta dodávaného nejenom bez střechy, ale i bez předního skla, povyskočil o 40 na 350 koní. O pohon zadních kol se opět stará upravený čtyřválec původem z Hondy Civic Type-R, který dostal kompresor.
Motor se nechá vytočit až k hranici 8400 otáček. O řazení se stará závodní sekvenční převodovka, která řadí „nahoru“ rychlostí 40 milisekund, podřazování zvládne za 50 ms. Díky hmotnosti 550 kilogramů je zrychlení 0–96 km/h otázkou 2,5 sekundy, 0–160 km/h pak zabere pouhých šest sekund.
Nyní představená verze 3.5R není tím nejextrémnějším, co britská značka nabízí – model Atom V8 pohání osmiválec naladěný na 482 k, v silnější verzi dokonce 507 koní. Výsledkem je zrychlení z klidu na 96 km/h (0–60 mph) za 2,3 vteřiny, 0–160 km/h za 5,3 vteřiny. To vše korunuje nejvyšší rychlost 322 km/h.