Hlavní obsah

Američan si koupil nové auto. Den poté mu volali, že ho má vrátit

Adam Sidoti z Floridy si koupil nový Ford Bronco Sport, ale druhý den po něm dealer chtěl, aby ho vrátil. Důvodem bylo, že auto mělo ještě nějakou dobu sloužit jako předváděcí. Zásahem automobilky ale pro zákazníka vše dobře dopadlo.

Foto: Ford

Ford Bronco Sport (Ilustrační foto)

Článek

Adam Sidoti, občan amerického státu Florida, si před Vánoci roku 2020 řádně koupil nový Ford Bronco Sport. V dealerství nechal protiúčtem své dosavadní auto, ze zbytku ceny zaplatil část v hotovosti a na zbylou část uzavřel smlouvu o financování. To je normální postup, který člověku zajistí nový vůz.

Jenže v tomhle případě to bylo trochu jinak, alespoň dle webu ABC Action News, který zprávu nyní přináší. Druhý den z prodejny Sidotimu volali, že má auto do pár dnů vrátit.

Proč? Omylem mu totiž prodali předváděcí vůz, který podle dohody prodejny s automobilkou Ford měl ještě nějakou dobu sloužit právě pro prezentaci, než mohl být prodán. A nenapadlo je lepší řešení než chtít auto zpátky.

Sidoti samozřejmě nesouhlasil, ale prodejna nechtěla ustoupit, takže zákazník problém zveřejnil právě prostřednictvím zmíněného zpravodajského webu. Na to se do sporu vložila samotná automobilka Ford a zajistila, co jednomu přijde logické od začátku – zákazník si auto nechá.

Ford představuje nové bronco, ikonický off-road umí být odvázaný i civilnější

AutoMoto

Prodávání předváděcích aut je běžná praxe i u nás, tato auta jsou lehce ojetá, a tedy levnější než zbrusu nové kusy, což přitáhne zákazníky. Ten by však měl být vždy na prvním místě, takže chtít auto z takovéhoto důvodu zpátky by mělo být nemyslitelné.

Související články

Výběr článků

Načítám