Článek
První start značky Alpine na ikonickém Pikes Peaku je společným úsilím se závodním týmem Signatech. Na míru upravené kupé A110 před cestou do Colorada ještě stihne několik ostrých zkoušek.
Kromě dvoudílného křídla má závodní vůz na míru i přední splitter s velkými bočními deflektory, zatímco centrální ploutev je umístěna nad střešním vstupem, který přivádí vzduch do vylepšeného motoru. Agresivní difuzor je lemován deflektory, které jsou součástí větší aerodynamické sady, která také obsahuje zadní spoiler a přepracované boční prahy.
Pak jsou tu změny, které nevidíme. Hlavní z nich je motor, který má nyní výkon téměř 500 koní, 373 kW. V silniční verzi poskytuje přeplňovaný benzinový agregát o objemu 1,8 litru „jen“ 221 kW. Alpine se navíc podařilo snížit hmotnost na pouhých 950 kilogramů.
Trasa závodu Pikes Peak, kde se závodí už od roku 1916, je dlouhá 19,93 kilometru a má 156 zatáček. Odjezd se koná ve výšce 9400 stop (2865 metrů) nad mořem a končí ve výšce asi 4720 stop (1440 metrů) nad mořem.