Článek
Alfa Romeo Giulia je i přes malá prodejní čísla velice dobře vymyšleným sedanem s motorem vpředu a poháněnou zadní nápravou. Na stejné platformě již vzniklo SUV Stelvio. Třetí karosářská verze – kupé – by tedy byla logickým pokračováním.
Zprávy úpravce Pogea Racing vycházejí z dobře informovaného zdroje přímo z vedení automobilky. Technický základ by poskytla Giulia z její nejvýkonnější verze Quadrifoglio Verde, jenž má motor upravovaný přímo Ferrari.
Třílitrový vidlicový šestiválec má dvě turba a výkon 510 koní (375 kW). A manuální převodovku, pokud chcete. Na tom není kromě ubrání jednoho páru dveří potřeba nic měnit a konkurent pro Porsche 911 – tedy velikostně a výkonově podobné sportovní kupé s pohonem zadních kol – je na světě. Zda se ho dočkáme, je otázka. Podle interních informací by to mělo být v roce 2019.