Článek
Mi. To je první auto, které se bude vyrábět od dob uvedení Alfy 8C Competizione. To je model, symbolizující výjimečný styl a nové technologie. Mi. To si od tohoto vozu vypůjčil některé charakteristické znaky. Patří mezi ně například specifický tvar bočních oken bez rámů, tři výrazné oblouky odlišující přední nárazník, tvar předních světel a také zadní světla LED. Světla představují jedinečný personalizovaný prvek: rám složený z různých materiálů a barev tak, aby vznikl stylový efekt „očních linek“. To vše zdůrazňuje styl a dravost auta.
foto: Právo/Alfa Romeo.: Tvůrci Alfy Mi. To propůjčili karosérii specifický tvar bočních oken bez rámů.
Speciální řešení palubní desky a sedadel je znakem toho, že celý interiér jednoznačně vyjadřuje italský styl. Je sportovní a zároveň přátelský, přičemž byly použity materiály nejvyšší kvality. Velkou pozornost soustředili tvůrci také na detaily.
Speciální řešení palubní desky a sedadel je znakem toho, že celý interiér jednoznačně vyjadřuje italský styl. Je sportovní a zároveň přátelský, přičemž byly použity materiály nejvyšší kvality. Velkou pozornost soustředili tvůrci také na detaily.
Rozměry jsou zárukou kompaktnosti a dynamičnosti auta. To je 4,06 m dlouhé, 1,44 m vysoké a 1,72 m široké. Styl, design, výkon a technologie musí být u všech modelů Alfa Romeo vždy na špičkové úrovni.
Systém Alfa DNA
Mi. To má stejně jako ostatní modely značky veškeré předpoklady k tomu, aby oslovil a uspokojil i ty nejnáročnější zá -kazníky. Vzrušující jízdní vlastnosti vozidla má zabezpečit systém Alfa DNA, který ovlivňuje chod motoru, brzdy, řízení, nápravu a převodovou skříň. Díky tomu umožňuje různý styl jízdy: super sportovní (Dynamic), městský (Normal) a maximálně bezpečný i v obtížných situacích (All-Weather).
Mi. To má stejně jako ostatní modely značky veškeré předpoklady k tomu, aby oslovil a uspokojil i ty nejnáročnější zá -kazníky. Vzrušující jízdní vlastnosti vozidla má zabezpečit systém Alfa DNA, který ovlivňuje chod motoru, brzdy, řízení, nápravu a převodovou skříň. Díky tomu umožňuje různý styl jízdy: super sportovní (Dynamic), městský (Normal) a maximálně bezpečný i v obtížných situacích (All-Weather).
Mi. To je prvním automobilem ve svém segmentu, který poskytuje tuto technologickou vymoženost.
Pro požitek z jízdy
Čtyři typy turbo motorů, benzínových i dieselových, s výkonem 90 až 155 k, mají být zárukou mimořádných zážitků z jízdy. Tato základní nabídka bude samozřejmě v budoucnosti rozšířena o další výkonné motory.
.: K výrazové dravosti přispívá i záď vozu.foto: Právo/Alfa Romeo
Řízení a výkon byly vyvinuty a optimalizovány tak, aby zajišťovaly maximální požitek z jízdy, která je navíc bezpečná. Mi. To umožňuje skutečnou sportovní jízdu s využitím všech dostupných systémů vyvinutých značkou Alfa Romeo a s konstrukcí navrženou tak, aby získalo to nejlepší hodnocení EuroNCAP.
Řízení a výkon byly vyvinuty a optimalizovány tak, aby zajišťovaly maximální požitek z jízdy, která je navíc bezpečná. Mi. To umožňuje skutečnou sportovní jízdu s využitím všech dostupných systémů vyvinutých značkou Alfa Romeo a s konstrukcí navrženou tak, aby získalo to nejlepší hodnocení EuroNCAP.
Alfa Mi. To bude novinářům představena v průběhu června. Poté se postupně dostane na všechny hlavní trhy.