Článek
S informací přišla řada italských serverů s odvoláním na důvěrný zdroj z prostředí automobilky. Podle něj se už nyní rapidně snížila produkce a továrna Cassino nyní vyrobí pouze 40 až 70 „Jůlinek” denně. Konec giulietty, která je na trhu už 10 let, je prý očekáván nejpozději toto jaro.
Alfa Romeo si má k výročí chystat malý crossover a pořádně silnou Giulii

S prázdnou linkou má mít navíc své plány majitel továrny Fiat. Volné místo v továrně Cassino má nahradit chystaným středně velkým SUV od Maserati.

Hatchbacku Alfa Romeo Giulietta možná odzvonilo.
Alfa Romeo se bohužel dlouhodobě potýká s problémy v prodeji, a ty se tak logicky dotkly i hatchbacku Giulietta. I proto se neočekává, že by automobilka přichystala nástupce konkurenta Volkswagenu Golf, Fordu Focus nebo Audi A3.
Záchrana pro Alfu Romeo? Mohla by dodávat podvozky ostatním značkám

Svoji budoucnost naopak Alfa Romeo vidí v segmentu SUV. Portfolio v tomto ohledu navíc v roce 2022 podle posledních spekulací rozšíří o další model ze segmentu B, tedy vozem velikosti podobným Audi Q2 nebo Mercedesu GLA. Díky tomu by měla Alfa už tři modely SUV, konkrétně Stelvio, Tonale a zmiňovanou menší novinku.