Článek
Inovovaná podoba sošky se nejprve objeví na prvním elektromobilu značky, kupé Spectre. Právě u elektrických vozů se kvůli maximalizaci dojezdu dbá na optimální aerodynamiku více než u konvenčních vozů.
U prvních prototypů modelu Spectre byl podle automobilky zaznamenán koeficient odporu vzduchu 0,26 a očekává se, že se před výrobou dále zlepší.
V souladu se zaměřením na aerodynamickou účinnost byla soška přemodelována s „nižším, dynamičtějším postojem“, který se prý blíže podobá původním náčrtům, které udělal její designér Charles Sykes v roce 1911.
Je asi o 17 mm kratší než stávající, má výšku 82,7 mm a hábit – často mylně považovaný za křídla – byl přepracován tak, aby byl „aerodynamičtější a realističtější“. Rovněž se změnil postoj sošky.
Nadále však platí, že žádná soška na voze Rolls-Royce nebude úplně stejná, protože jsou dokončovány ručně.
Všechny modely od Rolls-Royce budou elektrické
Nový design sošky se objeví na všech nových modelech Rolls-Royce, které dorazí po kupé Spectre. Jednat se bude o elektromobily, na které automobilka zcela přejde od roku 2030. Stávající dvanáctiválcové modely Phantom, Ghost, Wraith, Dawn a Cullinan budou nadále používat současný design Spirit of Ecstasy.