Článek
„To jako vážně, Ryanaire, zaplatila jsem si za sedadlo u okénka,“ napsala pasažérka, která na Twitteru vystupuje pod přezdívkou MartaVerse. Žena připojila fotografii nouzového východu s malým okenním otvorem, který podle jejího mínění definici sedadla u okna nesplňuje.
Dopravce obratem reagoval, přičemž odpověděl stejnou fotografií, na které červeně zakroužkoval ono malé okénko. Zřejmě šlo o popíchnutí a posměšek.
Reakce Ryanairu uživatele a potenciální zákazníky nicméně rozdělila. Někteří vyzdvihovali humornou reakci. „Něco jako zákaznický servis už neexistuje a je to skvělé,“ glosoval jeden z komentujících. „Nesnáším Ryanair, ale zároveň ho miluji,“ reagoval další.
https://t.co/FpqhehcenM pic.twitter.com/skrOseKRSl
— Ryanair (@Ryanair) September 12, 2022
„Jako vždy je Ryanair připraven zakročit a vše povýšit na další úroveň. Jestli se vám to nelíbí, tady jsou dveře. Já bych jimi hned prošel, takže obdivuji vaši trpělivost,“ napsal cestující další z komentujících.
Cestující Ryanair často kritizují za nedochvilnost a za poplatky, které je nutné platit za každou drobnost - sedadlo, příruční zavazadlo a podobně. Na druhou stranu se aerolinky pravidelně umisťují v různých žebříčcích, koncem roku 2020 byly dokonce v rámci cen Airline Excellence Awards zvoleny těmi nejlepšími v uplynulé dekádě.