Článek
Anketa, v níž hlasovali sami spotřebitelé, nedopadla pro Ryanair dobře snad v žádném ohledu. Cestující záporně hodnotili komfort sedadel, nápoje a občerstvení, zákaznickou péči nebo i prostředí letadlových kabin.
Nejhorší leteckou společností se Ryanair stal v průzkumu serveru Which? již posedmé v řadě.
O deset procent lepší skóre, tedy 54 procent, si v kategorii krátkých letů vysloužily Vueling Airlines, 55 procent si připsaly British Airways, a to jak na poli krátkých, tak dálkových letů. Společnost přitom nedávno obdržela cenu Capa’s Aviation Awards for Excellence a stala se aerolinkou roku.
Aeroliniemi roku jsou British Airways

V kategorii dálkových letů na nejnižší příčce skončily American Airlines, a po British Airways také Etihad Airways ze Spojených arabských emirátů.
Naopak vůbec nejlépe si vedly Singapore Airlines, které získaly 88 procent. Po nich následovaly Qatar Airways a Emirates. V kategorii krátkých letů to byly Aurigny, Jet2 a SAS Scandinavian Airlines.