Článek
Hongkongské aerolinky, které podle amerického týdeníku Time patří mezi nejlepší na světě, tvrdí, že všechny informace získané tímto způsobem slouží pouze ke zlepšení péče o zákazníky, ke zdokonalení nabízených služeb a k vylepšení bezpečnosti zákazníků.
„Se všemi záznamy je zacházeno s nejvyšší opatrností,“ nechal se slyšet mluvčí Cathay Pacific. Dodal také, že monitory určené k zábavě na jednotlivých sedačkách v sobě nemají a nikdy neměly žádné kamery, monitory ani senzory.
Z nově zavedených zásad užívání osobních údajů ale vyplývá, že aerolinky negarantují bezpečnost datového přenosu přes internet, webovou stránku, mobilní aplikaci nebo e-mail.
V minulosti už navíc letecká společnost měla se soukromými daty problém. V říjnu roku 2018 ohlásila únik dat, který se dohromady týkal přibližně 9 milionů pasažérů.
Může se vám hodit na Firmy.cz: