Článek
Je to kuriózní pohled chodit po Terminálu 2 a sledovat lidi, jak dokola zkoušejí sklápění sedaček, které na rozdíl od těch v ekonomické třídě mohou být sklopeny až do vodorovné polohy. A podle našich zkušeností je tato aktivita přesně tím, co lidé dělají, když se poprvé v životě usadí v sedačce obchodní třídy na dálkovém letu.
„O výstavu našich business class sedaček je velký zájem. Po Basileji a Grazu je Praha třetí středoevropskou destinací, kde mohou cestující na letišti vyzkoušet komfortní sedadla a dozvědět se více o našich službách. Tímto krokem chceme k obchodní třídě přilákat širší okruh cestujících,“ uvedl Jan Kropáček z Air France–KLM.
Akce na pražském letišti bude trvat do 12. listopadu a lidé mohou díky soutěži aerolinek vyhrát i opravdové letenky v business class.
Série inovací
„Letiště Praha se v rámci své komunikace snaží podporovat všechny letecké dopravce a informuje veřejnost o rozvoji nových linek i o navyšování jednotlivých frekvencí letů,“ řekla Novinkám Kateřina Pavlíková z tiskového oddělení Letiště Praha.
Aerolinky KLM v poslední době spustily sérii inovací, mezi které patří příjem palubních vstupenek a informace o letu přes WhatsApp nebo komunikace s pracovníky aerolinek přes Messenger. Úplnou novinkou je pak začlenění umělé inteligence, robota BB. Právě touto formou se nizozemské aerolinky snaží ještě více zrychlit a zefektivnit obsloužení zákazníků. A kde BB zatím nestačí, nastoupí tradiční lidské zdroje.