Článek
ABT už dávno avizoval, že silný sporťák Audi R8 neujde jeho pozornosti. Zatím však se musíme spokojit s vizuální úpravou, na vidlicovém osmiválci se stále pracuje. Ale ABT slibuje, že výkonové parametry poskočí o hodně velký kus nahoru.
A co tedy má nového model R8? Tak za prvé jméno. Vůz je přejmenovaný na ABT Audi R8-R. Pak jsou to další úpravy na karoserii, které jsou vyrobené buď z klasického plastu (nárazník) nebo třeba z uhlíkového kompozitu.
:. ABT Audi R8-R
Vůz má nový přední nárazník se zvětšenými vstupy vzduchu a taktéž i boční nasávací otvory mají lepší aerodynamiku.
Hodně pěkné jsou nové prohnuté prahy, které dobře ladí se zadním nárazníkem. Ten je zcela přepracovaný díky tomu, že vývody výfuků byly přemístěny do šikmé pozice, kterou jinak zaujímaly velké „slzy“ výdechů chladicího vzduchu. Zadní partie jsou nyní mnohem elegantnější a opticky vůz o dost snižují. Nové je také zadní křídlo (z již zmíněného kompozitu) a velký difuzor.
:. ABT Audi R8-R
Lahůdkou jsou velká dvacetipalcová kola, která jsou připevněna k nápravám se změněnou charakteristikou pružení. Přední náprava je navíc ještě o kousek snížená. Na další technické podrobnosti si budeme muset počkat až na uvedení kitu pro agregát.