Článek
Odlehčený sedan šlape ve stopách svého menšího bratra, tedy M4 CS (kupé). Proti standardní M3 je se svými 1585 kilogramy o bezmála 50 kg lehčí než standardní varianta. Kapota a přední a zadní spoiler jsou vyrobeny z CFRP, tedy plastů vyztužených uhlíkovými vlákny. Střecha je vyrobená z uhlíkových kompozitů, čímž se proti ocelové střeše ušetřilo šest kilogramů a ještě se snížilo těžiště vozu.
Výkon řadového třílitrového šestiválce mírně narostl. Proti M3 s paketem Competition je motor o 10 koní silnější a má o 50 Nm více točivého momentu. V řeči čísel to znamená celkových 460 k při 6250 otáčkách. Maximální točivý moment má nyní hodnotu 600 Nm a je dostupný v rozpětí od 4000 do 5350 otáček.
Zrychlení 0-100 km/h se podařilo srazit pod čtyři sekundy, což je vynikající výsledek, mimochodem zcela stejný jako v případě M4 CS. Nejvyšší rychlost je elektronicky omezena při 280 km/h, bez omezovače by jistě překročila metu 300 km/h.
Polozávodní pneumatiky a výhradně automat
BMW M3 CS je standardně vybaveno desetipaprskovými kovanými koly, lakovanými v šedé barvě Orbit Grey. BMW coby zajímavost udává, že zadní kola váží pod deset a přední pod devět kilogramů. Standardem jsou polozávodní pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup 2 s nestejným rozměrem 265/35 R 19 vpředu a 285/30 R 20 vzadu.
Karbon-keramické brzdy nejsou součástí standardní výbavy, za nespecifikovaný příplatek si je ale můžete objednat. Hnací síla se přenáší výhradně skrz sedmistupňovou automatickou převodovku, manuální v nabídce bohužel nebude. Vznikne pouhých 1200 kusů, v prodeji od května za dosud nespecifikovanou cenu.