Článek
BMW M2 ve verzi CS je příkladem řidičského BMW a slouží také jako rozloučení s aktuálním vydáním. Jen týden po premiéře Bavoři představují také závodní verzi. Příznačně a prostě nazvanou Racing.
Vozy z divize M, tedy Motorsport, už bývají na okruhové řádění připraveny vcelku dobře již ve standardu. Ovšem úprav bylo pochopitelně potřeba několik. Základ, tedy třílitrový přeplňovaný šestiválec o zdvihovém objemu tří litrů, má i zde kódové označení S55. Jde tedy o motor z divize M, tedy agregát z verzí CS a Competition, nikoli o civilnější agregát z původní M2.
Lze jej naladit na výkon od 280 až 365 koňských sil, což záleží na pravidlech daného šampionátu. Vždy je to ale méně než standardních 444 koní silniční verze. Sedmistupňová dvouspojková převodovka tudíž mohla zůstat bez výrazných změn, dostala hlavně odlišný software.
Ještě silnější a rychlejší: BMW M2 ve verzi CS je auto pro skutečné řidiče
Změny se odehrály na podvozku. Uložení je odlišné, na zadní nápravě je lépe chlazený mechanický samosvorný diferenciál a stabilizátory mají tři možnosti nastavení. Novinka určená pouze na okruhy, včetně vytrvalostních evropských či amerických sérií, vyjde v přepočtu na 2,4 milionu korun bez daně. Dodávky prvních vozů se očekávají v půlce příštího roku.