Hlavní obsah

Závodění pro začátečníky? BMW M2 CS Racing je slabší než silniční varianta

Novinky, laz

Těsně po uvedení rozlučkové verze aktuální generace M2 se objevuje i závodní varianta. Z CS je tak i CS Racing připravena provést vás prvními ostrými koly v takzvaných cupových závodech.

Foto: BMW

BMW M2 CS Racing a M2 CS

Článek

BMW M2 ve verzi CS je příkladem řidičského BMW a slouží také jako rozloučení s aktuálním vydáním. Jen týden po premiéře Bavoři představují také závodní verzi. Příznačně a prostě nazvanou Racing.

Vozy z divize M, tedy Motorsport, už bývají na okruhové řádění připraveny vcelku dobře již ve standardu. Ovšem úprav bylo pochopitelně potřeba několik. Základ, tedy třílitrový přeplňovaný šestiválec o zdvihovém objemu tří litrů, má i zde kódové označení S55. Jde tedy o motor z divize M, tedy agregát z verzí CS a Competition, nikoli o civilnější agregát z původní M2.

Foto: BMW

BMW M2 CS Racing má odlišný zadní spoiler.

Lze jej naladit na výkon od 280 až 365 koňských sil, což záleží na pravidlech daného šampionátu. Vždy je to ale méně než standardních 444 koní silniční verze. Sedmistupňová dvouspojková převodovka tudíž mohla zůstat bez výrazných změn, dostala hlavně odlišný software.

Ještě silnější a rychlejší: BMW M2 ve verzi CS je auto pro skutečné řidiče

AutoMoto

Změny se odehrály na podvozku. Uložení je odlišné, na zadní nápravě je lépe chlazený mechanický samosvorný diferenciál a stabilizátory mají tři možnosti nastavení. Novinka určená pouze na okruhy, včetně vytrvalostních evropských či amerických sérií, vyjde v přepočtu na 2,4 milionu korun bez daně. Dodávky prvních vozů se očekávají v půlce příštího roku.

Související témata:

Související články

Nové BMW X3 už je také na baterky

Německá automobilka BMW oznámila prodej elektrifikované verze třetí generace SUV X3. S označením X3 xDrive30e bude v sobě spojovat čtyřválcovou pohonnou...

Výběr článků

Načítám