Článek
Řada Ioniq je pro Hyundai synonymem nové éry alternativních paliv. Stejně jako před faceliftem tento protáhlý hatchback koupíte jako čistý elektromobil, plug-in hybrid s dobíjením ze sítě či full-hybrid.
Nové jsou v rámci faceliftu designové prvky zvenčí, včetně odlišných světel a nárazníků. Tři verze se opět liší maskami chladiče. Uvnitř došlo ke kompletnímu přepracování palubní desky, infotainment nyní nabízí rozsáhlejší konektivitu, větší 10,2palcový displej a vylepšenou navigaci.
Výrazné změny jsou v technice, a to především u čistě elektrické verze. Ta má nyní baterii o kapacitě 38,3 kWh namísto dřívější 28 kWh. Díky tomu má dle přísnějšího měření WLTP urazit 294 kilometrů na jedno nabití. Navíc má nyní rychlejší dobíjení 7,2 kW, takže ze 100 kW nabíječky se z nuly na 80 procent dobije za 54 minut. Elektromotor o výkonu 134 koňských sil zůstává stejný.
Hybridní verze mají stále stejný zážehový čtyřválec o objemu 1,6 litrů a výkonu 77 kW (105 k) s maximálním točivým momentem 147 Nm. Elektromotor s trvalým magnetem modelu Hybrid poskytuje nejvyšší výkon 32 kW a maximální točivý moment 170 Nm a je napájen akumulátory Li-Poly s kapacitou 1,56 kWh.
Elektromotor verze Plug-in, napájený akumulátory Li-Poly s kapacitou 8,9 kWh, pak poskytuje nejvyšší výkon 44,5 kW a maximální točivý moment 170 Nm. Modely Hybrid a Plug-in poskytují celkový výkon hybridní soustavy 104 kW a točivý moment až 265 Nm. Plug-in hybridní varianta nyní umožňuje dojezd 52 kilometrů s čistě elektrickým pohonem.