Článek
Dosud jste si targu mohli pořídit ve verzi 4 nebo 4S. Vzadu umístěný šestiválec pak produkoval buď 350, nebo rovnou 400 koňských sil. Nyní přichází třetí verze GTS, která nabídne výkon 430 koní (316 kW) při 7500 otáčkách a 440 Nm točivého momentu. Vrcholné provedení poznáte podle matně černých 20“ kol s centrálními maticemi a loga GTS na dveřích, na zádi a na ochranném oblouku.
Uvnitř „bezpečného roadsteru” je použita černá alcantara na volantu a sedadlech. Střecha se skládá automaticky po stisknutí tlačítka, trvá jí to ale relativně déle – automobilka udává složení/vytažení za rovných 20 sekund.
Pohon všech kol, dva typy převodovek
Zadní blatníky jsou rozšířené o 22 mm, zadní pneumatiky jsou o 10 mm širší. Poháněna jsou všechna čtyři kola a v nabídce máte jak PDK, tak sedmistupňovou manuální převodovku. Zrychlení 0–100 km/h je s automatickou převodovkou otázkou 4,3 sekund, nejvyšší rychlost pak činí 301 km/h. Spotřeba paliva činí 10 l/100 km u verze s přímo řazenou převodovkou, respektive 9,2 l u dvouspojkového PDK.
Model Targa se stal součástí výrobního programu modelové řady 911 v roce 1965. Přibližně jedna z osmi prodaných 911 je v provedení Targa. Za verzi GTS zaplatíte necelé čtyři milióny korun.