Článek
Ani jedna strana se k informacím nevyjádřila. Podle agentury DPA se objevily rovněž spekulace o případném prodeji automobilek Bentley a Lamborghini a výrobce motorek Ducati, které jsou rovněž součástí skupiny Volkswagen.
Bugatti si přitom ekonomicky vede dobře. Obchod s luxusními vozy zasáhla koronavirová krize méně silně než trh s vozy určenými pro masový trh. I přes výpadky produkce by měl být letošní hospodářský výsledek lepší než loni, uvedla Bugatti, která loni prodala 82 vozů.
O tom, že koncern Volkswagen by mohl zeštíhlet, hovořil už v roce 2018 předseda představenstva Herbert Diess. Zmiňoval ale také možnost dalšího rozšíření. Aktuálně se podle DPA zvažují aktivity v pronajímaní vozidel ve spolupráci s autopůjčovnami Europcar nebo Sixt.
Ještě ostřejší a obratnější Chiron. Bugatti představuje verzi Pur Sport
Volkswagen, který je největším automobilovým koncernem na světě, před časem změnil strukturu. Luxusní značky Bugatti, Bentley a Porsche nově tvoří podskupinu nazvanou Super Premium. Do podskupiny Premium pak spadají značky Audi, Lamborghini a Ducati.
Nejdůležitější je ale skupina Volumen, která sdružuje kmenovou značku Volkswagen, českou Škodu Auto, španělský Seat a lehké užitkové vozy VW. Výrobci nákladních aut a autobusů MAN a Scania jsou začleněni do holdingu Traton.