Článek
Systém Urbanetic je založen na elektrických autonomních podvozcích, které budou obsluhovat dopravu a přepravu především ve velkých aglomeracích. Tyto podvozky mohou být během okamžiku spojeny s nástavbou podle potřeby. Ta se může přidat automaticky, (například ve velkoskladech) nebo ručně.

Překladiště nákladních nástaveb
Vozidlo není malé. Je dlouhé 5,17 metrů a plocha pro posádku nebo náklad má užitečnou délku 3,7 m. Pokud je auto nákladní, vejde se do něj až deset palet, v osobní verzi jde o jakýsi minibus, ovšem s možností cestování vestoje. Samozřejmě že je možné tyto moduly připravovat pro různé použití, takže by mohly fungovat jako rozvážkové vozy, chladírenské nebo třeba jako speciální dílenská centra v případě, že je někde technický problém.
Systém by bylo možné programovat tak, aby se v určitých časech a místech vyskytovalo víc vozidel. Takže například když víme, že na zastávce autobusu je v určitou hodinu a den nejvíc lidí, prostě by se podle toho vytvořil plán seskupování vozidel na daném místě v daný čas.

Náklaďák - osobák - podvozek
Pokud je vám to povědomé, máte pravdu. Takových vizí je už dost. Třeba Toyota už začala pracovat na celkovém systému, kde základem je podobný podvozek s měnitelnou kabinou. Označuje se e-Palette. [celá zpráva]