Článek
Vzhled malého crossoveru Yaris Cross ve verzi GR Sport se snaží ozvláštnit nová desetipaprsková kola, červené třmeny brzd a nová mřížka v předním nárazníku a falešná mřížka v zadním. Interiér má částečně koženkové, částečně nubukové sedačky, kůží potažený volant a hlavici voliče převodovky. A samozřejmě sem tam rozesetá loga GR.
![](http://d15-a.sdn.cz/d_15/c_img_QI_t/TVHCWX.jpeg?fl=cro,0,1,1276,717%7Cres,1200,,1%7Cjpg,80,,1)
Toyota Yaris Cross GR Sport
V technice je největší změnou snížení podvozku o centimetr a nové naladění tlumičů, pružin a elektrického posilovače řízení. V hybridní variantě má vůz upravenou elektroniku, která má nabízet lepší odezvu na plynový pedál. Vůz také dostal dodatečné výztuhy karoserie v jejím středu a v zádi pro lepší torzní tuhost.
![](http://d15-a.sdn.cz/d_15/c_img_QP_u/uXjCUy.jpeg?fl=cro,0,0,1280,905%7Cres,1200,,1%7Cjpg,80,,1)
Toyota Yaris Cross GR Sport
Pod kapotou může být benzinová patnáctistovka o výkonu 120 koní nebo hybridní ústrojí, které ke stejně objemnému spalovacímu motoru o výkonu 91 koní přidává elektromotor o 80 koních. Obě pohonná ústrojí pohání výhradně přední kola, verze GR Sport není dostupná ani s elektročtyřkolkou E-Four.
Test Toyoty Yaris Cross 1,5 DF: Dobrý služebník i bez hybridního pohonu
![](http://d15-a.sdn.cz/d_15/c_img_gY_f/N8sIfq.jpeg?fl=cro,0,38,1280,720%7Cres,160,,1%7Cjpg,80,,1)
Konvenční Yaris Cross GR Sport začíná na 2,367 milionu jenů, tedy zhruba 411 tisících korun, hybridní varianta stojí od 2,75 milionu jenů, tedy 478 tisíc korun. Jestli se verze dostane i do Česka, zatím není známo.