Článek
O kombíku corolly se již dříve hovořilo, že bude mít velký prostor pro zavazadla - věc pro českého zákazníka nadmíru důležitou. [celá zpráva]
Paříž odhalila příznivou novinu pro ty, kteří nechtějí tak dlouhé auto - poměrně velký kufr má i hatchback, a to i přes fakt, že je hybridem.
V základní konfiguraci nabídne 361 litrů ve slabší hybridní verzi a 313 litrů jako silnější hybrid. U kombíku jsou tato čísla 598, resp. 581 litrů.

Toyota Corolla na pařížském autosalonu
Označením „silnější hybrid” rozumíme 180k pohonné ústrojí, jehož základem je dvoulitrový benzínový motor. Soudě dle drobně zmenšeného zavazadelníku také nabídne baterie s větší kapacitou.
Jeho účel je zcela jednoduchý - nabídnout dostatek síly pod kapotou těm zákazníkům, kteří by běžně hledali něco na způsob přeplňované benzínové patnáctistovky.
„Žádné jiné auto nedokáže nabídnout takovou kombinaci výkonu a nízkých emisí,” stojí v tiskové zprávě hned vedle tabulky s technickými daty. V ní se dočteme, že dvoulitrový hybrid zrychlí na stovku za 7,9 s v hatchbacku a 8,1 s v kombíku. Normovaná spotřeba je u obou karosářských verzí 3,8 litru na 100 km.

Toyota Corolla Touring Sports na pařížském autosalonu
Technika slabšího hybridu pochází z priusu a má za základ benzínovou osmnáctistovku. Kombinovaný výkon pohonného ústrojí je 122 koní a normovaná spotřeba je dle tiskové zprávy 3,4 l/100 km. Mnohem větší rozdíl je ve zrychlení - slabší hybridní hatchback potřebuje na 100 km/h 10,9 sekundy, kombík 11,1 s.
Kromě těchto dvou variant má být v nabídce také čistě benzínová dvanáctistovka o výkonu 116 koní. Diesel v nabídce nebude.

Toyota Corolla Touring Sports na pařížském autosalonu
Interiér corolly těší příjemnými materiály, dobrou kvalitou zpracování, příjemnými sedačkami a hlavně samostatným panelem k ovládání klimatizace. Na zadních sedačkách je místa tak akorát, aby se na nich dalo cestovat v relativním pohodlí aspoň na krátké trasy.