Článek
Oba speciální modely si vždy před dokončením vezme na starost tým divize SV Bespoke, tedy designérská a konstruktérská smetánka z Land Roveru z centra Special Vehicle Operations v britském Warwickshiru. Obě verze budou k dispozici ve dvou motorových provedeních. Buď s motorem V8 a výkonem 565 koňských sil nebo s plug-in hybridním ústrojím o výkonu 400 koní a dojezdu 40 km na elektřinu.
Land Rover dále elektrifikuje, do zásuvky je i Range Rover Velar
Verze Dynamic je zaměřena především na řidiče, kteří touží svůj luxusní koráb řídit trochu svižněji. Má tmavé detaily exteriéru a jiné naladění odpružení, základní světlá výška je pak také snížena o celých 8 milimetrů. Specifikace je k dispozici pouze pro model s kratším rozvorem.
Model Range Rover SVAutobiography Ultimate dostal mimo jiné i dvaadvacetipalcová kola z lehkých slitin a exteriér v zeleném laku Orchard. V interiéru je pak kůže Vintage Tan, doplněná o měděnou barvu a uhlíkové doplňky. Zákazníci pak mohou zvolit i speciální kožené čalounění od italské firmy Poltrona Frau. Středové konzoly mimo jiné vévodí hodinky od proslulé švýcarské firmy Zenith a nesmí chybět plaketa úpravců od SVO.
Nejluxusnějšího Range Roveru vznikne jen 999 kusů
Model s prodlouženým rozvorem je vybavený například elektricky uzavíratelnými zadními dveřmi či sklopnými sedadly ve stylu bussines třídy v letadlech, které mají funkci masáží, vyhřívání i odvětrávání. Pro nohy je podle Range Roveru prostor dlouhý přes 1,2 metru. Nechybí zde stupačky pro nohy, aby měli pasažéři maximální pohodlí.
Cena modelu Dynamic je stanovena na v přepočtu 4,5 milionu korun, verze s dlouhým rozvorem stojí ještě přibližně o jeden milion korun více.