Článek
Čtyřmístný hatchback je samozřejmě elektromobilem, má tedy minimální převisy karoserie a relativně dlouhý rozvor náprav. Typické ledvinky v přídi jsou tentokrát vyvedené do šířky a patří do nich i integrované světlomety.
Záď je kulatá a svým bohatým prosklením jako kdyby odkazovala na aktuální model i3. I boční část vyniká prosklením. Je zakončeno klasickým Hofmeisterovým záhybem, jenž k BMW patří.
V rámci snahy o dosažení klimatické neutrality bylo při návrhu použito co nejméně dílů. Všechny jsou pak recyklované a znovu zcela recyklovatelné.
„Tyto materiály, jako je sekundární hliník a sekundární ocel, lze získat recyklací odpadního materiálu a následně je znovu použít. V současné době se při výrobě vozidel BMW Group používá v průměru téměř 30 % recyklovaných a znovu použitých materiálů. Takový přístup má toto číslo postupně zvýšit až na 50 procent,“ zní v prohlášení automobilky.
Módní návrhář nechal v novém Mini jen to nezbytné
Dokonce i baterie s pevným elektrolytem je vyrobena „téměř výhradně“ z recyklovaných materiálů a má být 100procentně recyklovatelná.
Vůz se pak například zcela obejde bez vnějšího lakování, kůže a chromu. Místo laku má hlavní část karoserie vyrobenou z druhotného hliníku se světle zlatou eloxovanou povrchovou úpravou.