Článek
Autíčko je to opravdu miniaturní. Vždyť na délku má 3565 mm a na výšku 1520 mm. Rozvor je 2380 mm a světlá výška je 180 mm. Pokud bychom hledali konkurenta, tak bychom jej jednoznačně našli v Renaultu Kwid vyráběném v Indii. Ten je o 11 cm delší, širší, vyšší a světlou výšku má stejnou.

Boční profil ukáže pravou velikost auta

Renault Kwid
Suzuki také spoléhá na zajímavý design a jednoduchost. I když auto prý vychází z futuristicky pojatého dva roky starého stejnojmenného konceptu, sériový vůz je spíš klasický a sází na levnější výrobu.
Podvozek je Heartect, což je platforma, na které stojí současné Suzuki Swift, auto s pohotovostní hmotností pouhých 726 – 767 kg jednoduše zvládne i maličkatý tříválcový litrový motor s atmosférickým plněním a výkonem 50 kW (68 kW) a točivým momentem 90 N.m. Agregát pak spolupracuje s manuální pětistupňovou nebo robotizovanou pětistupňovou převodovkou.

Veselý interiér samozřejmě v základní konfiguraci dvoudinové rádio nemá.
Je legitimní se ptát, proč vám představujeme auto pro Indii. Ovšem Suzuki se nikdy netajilo tím, že miniaturní SUV by chtělo nabídnout i na dalších trzích. A stejně jako Renault Kwid, který původně byl také jen pro indický trh, se může velmi rychle rozšířit i na další kontinenty. Tak třeba se jednou objeví i u nás. Vždyť podvozek pro Swift tu už známe…

Hádali byste, že tenhle koncept je předchůdcem sériového vozu?