Článek
I ve sportovních modelech manuálních převodovek ubývá ve prospěch čím dál rychlejších samočinných skříní. I Toyota Supra je aktuálně v nové generaci vždy s osmistupňovým automatem, verze se spojkovým pedálem ale dorazí ještě letos.
Test Toyoty GR Supra A90: Chvilkami božská, většinou démonická

„Zákazníkům a fanouškům sportovních vozů Toyota Gazoo Racing nasloucháme. Brzy dorazí Toyota GR Supra se zcela novou, na míru šitou manuální převodovkou,” zní v prohlášení Toyoty.

Supra s manuální převodovkou se bude lišit červeným nápisem na zádi
Zvenčí verzi s manuálem poznáte podle červeného nápisu Supra na zádi. Zatím ale není jasné, ke kterému motoru se bude manuální převodovka vázat.
Test BMW Z4 sDrive20i: Stroj na radost

Toyota Supra byla uvedena na trh v roce 2019 a většinu své pohonné jednotky a podvozku sdílí s BMW Z4. Z Mnichova je také třílitrový řadový šestiválec i základní dvoulitrový čtyřválcový motor, který byl do nabídky přidán v roce 2020. Právě menší jednotku již páruje s manuálem BMW v Z4.