Článek
Model MC20 se oficiálně představil ve středu večer a nutno říci, že vzhledem nezapře, že se jedná o italské Maserati, které je ovšem poněkud autentičtější než dříve.
Extrémní rodinka od Maserati je kompletní, verzi Trofeo mají i limuzíny

Uprostřed je šestiválcový motor s objemem 3,0 litru a dvěma turbodmychadly s výkonem 630 koní a točivým momentem 730 Nm. Z vozů seriálu Formule 1 si navíc převzal technologii předkomorového spalování a k dispozici je i dvojité vstřikování.
Výkon bude na kola dodáván pomocí automatické dvojspojkové převodovky s osmi rychlostmi přímo na zadní kola s pomocí samosvorného diferenciálu. I díky tomu supersport MC20 zrychlí z 0 na 100 km/ za úctyhodných 2,9 sekundy a maximálně jede až 325 km/h.

Maserati MC20 dorazí buď s motorem V6 nebo také s elektromotorem.
Jako druhou variantu budou mít zákazníci na výběr čistě elektrický motor. O něm toho Maserati příliš nepovědělo, nicméně zatím víme, že 100 km/h umí dosáhnout za 2,8 sekundy a maximální rychlost 310 km/h. Dojezd se bude údajně pohybovat na hranici 323 kilometrů.
Chystá se pocta Ferrari F40? Má přijít přímo od automobilky

MC20 ale není jen motor. Italové si dali hodně záležet, aby vypadalo moderně a zároveň odkazoval na tradiční vzhled. Ten ostatně lze spatřit hned v masce chladiče s typickým trojzubcem. Naopak moderní jsou elegantní hranaté LED světlomety. Skvěle působí i nahoru vyklápějící se dveře, zapuštěné kliky dveří a krásná dvacetipalcová kola. V budoucnu má dorazit i verze bez střechy.

V interiéru Maserati MC20 vévodí karbon a Alcantara.
Interiéru bude vévodit uhlíkové vlákno a Alcantara. Tradiční budíky na přístrojové desce nahradil displej. Druhý, desetipalcový, pak dostal systém infotainmentu.
Novinka se na vybrané trhy dostane ještě letos za zatím neupřesněnou cenovku.