Článek
Zdráháme se použít označení „nová Impreza”, protože skutečně nového opravdu není moc - Subaru ukázalo pro Imprezu modelového roku 2020 jen drobný facelift. Zvenčí jsou největší změny na přídi - nový nárazník a světla. Ta dálková mají navíc adaptivní funkci.

Dálková světla mají nově adaptivní funkci.
Subaru se v poslední době snaží posouvat k tomu, aby byla jízda v jeho autech co nejbezpečnější. Systém EyeSight bude podle dostupných japonských informací nabízen ke všem verzím.
V české nabídce tomu tak bylo už dosud, takže žádná velká změna. Připomeňme jen, že EyeSight sdružuje všechny možné jízdní asistenty včetně adaptivního tempomatu a aktivního udržování v jízdním pruhu. Pro orientaci využívá stereokamery za čelním sklem.

Subaru Impreza modelového roku 2020
Podle japonské tiskové zprávy budou pod kapotou motory o objemu 1,6 a 2,0 litru, tedy tak, jako dosud. Šestnáctistovka nabídne 115 koní a 148 N.m, dvoulitr je silnější s 154 koňmi a 196 N.m. Oba motory spolupracují výhradně s bezestupňovou převodovkou CVT, ale v Japonsku bude na výběr mezi pohonem předních nebo všech kol.
Kdy a jak se novinka dostane do Evropy, zatím nebylo oznámeno, podobně jako zda přijde i ostřejší verze WRX. Ta v Evropě v současné generaci Imprezy k mání nebyla ani dosud, ale na severoamerickém trhu ano, a ten je pro Subaru mnohem důležitější než ten evropský. Prodá tam mnohem víc aut - v roce 2018 to dle webu CarSalesBase bylo 680 tisíc oproti necelým 37 tisícům v Evropě.