Článek
Oznámený krok podle agentury Reuters odráží problémy, kterým automobilový průmysl čelí při hledání nových zdrojů příjmů mimo prodej automobilů, zejména v rozvíjející se oblasti služeb mobility. Výši transakce společnosti nesdělily.
Share Now vznikla v roce 2019 sloučením carsharingového car2go společnosti Daimler s DriveNow od BMW. Společný podnik ale byl v červených číslech a brzy se stáhl ze Spojených států a také z měst, jako je Londýn či Brusel, uvedla agentura DPA.
Koronavirus může přispět ke vzniku nového masového segmentu aut

Stellantis díky dohodě posílí svou mobilní divizi Free2move. Doufá také, že globální tlak na snižování emisí podpoří poptávku po sdílení automobilů a otevře nové možnosti tvorby zisku.
Růst společnost očekává především v německých městech. Podle šéfky Free2move Brigitte Courtehouxové její od roku 2020 zisková firma získá díky akvizici dalších 3,4 milionu zákazníků k dosavadním dvěma milionům.
Opel uvedl maličký Rocks-e. Je spíše čtyřkolkou než automobilem

Stellantis očekává, že v roce 2030 mu služba přinese tržby 2,8 miliardy eur (69,1 miliardy Kč) a celosvětově 15 milionů zákazníků. V roce 2025 by měly tržby činit 700 milionů eur. Vozy od Share Now podnik podle Courtehouxové převezme a ani v budoucnu nebude nabízet ke sdílení jen automobily od značek Stellantisu.