Článek
Krom shrnutí uplynulého roku se Škoda na výroční tiskové konferenci podělila i o výhled do budoucnosti. Součástí bude i nový designový jazyk nazvaný „modern solid”. Uvede jej v druhé polovině letošního roku.
„Česká automobilka se tak ještě více zaměří na jednotlivé oblasti života, jako jsou například rodina nebo outdoorové aktivity, a vyhoví tak rychle se měnícím nárokům a potřebám svých zákazníků,” zní v prohlášení.
„Nový designový jazyk bude velkým překvapením jak pro zákazníky, tak pro naši konkurenci,” řekl předseda představenstva Škody Auto Thomas Schäfer.
Škoda zároveň oznámení doprovodila i obrázkem SUV za mléčným sklem. Jedná se o doposud neznámý vůz. Může být konceptem, který nový styl značky poprvé uvede.
„Chceme dodržet princip Simply clever. Budou to krásné vozy, ale odlišné,” řekl člen představenstva Martin Jahn.
V duchu „modern solid” by již mohl být oděn nástupce Škody Superb, který bude uveden přibližně na přelomu roku. S velkou pravděpodobností nový styl ponesou další tři elektromobily, které se do roku 2030 v portfoliu postaví pod současnou elektrickou vlajkovou loď enyaq.
S novým značkovým vzezřením lze očekávat nejen grafické změny v prezentaci, ale možná i nové logo, což zůstává nepotvrzené. Současné logo se nezměnilo od roku 2016.