Článek
Jak liftback, tak kombi se ve verzi Sportline vizuálně odlišují černými prvky karoserie, včetně masky chladiče, spoileru na přídi i zádi nebo nápisů.
Sportline lze poznat i podle plaketky na předním blatníku a stříbrné liště na zádi, která tvoří dojem imitace výfukových koncovek. K mání jsou 17 až 19palcová kola se specifickým designem.
![](http://d15-a.sdn.cz/d_15/c_img_gT_Z/81DBXQ.jpeg?fl=cro,51,94,1180,664%7Cres,1200,,1%7Cjpg,80,,1)
Škoda Octavia Combi Sportline
![](http://d15-a.sdn.cz/d_15/c_img_QM_Q/iQ9EJQ.jpeg?fl=cro,0,54,1280,720%7Cres,1200,,1%7Cjpg,80,,1)
Standardní Škoda Octavia Combi
Interiér vychází z výbavového stupně Style, má látkový potah přístrojové desky, leskle černou dekorační lištu, tříramenný volant a sedadla s integrovanou opěrkou hlavy.
S výjimkou litrového tříválce je Sportline k dispozici se všemi druhy pohonu, které nová octavia nabízí, tedy včetně zážehových, vznětových a plug-in hybridního ústrojí. Výkonové rozpětí tedy činí 85 kilowattů (115 koní) až 150 kW (204 k).
První jízda s novou Škodou Octavia: Superb má problém
![](http://d15-a.sdn.cz/d_15/c_img_F_P/aq4US8.jpeg?fl=cro,18,44,1229,691%7Cres,160,,1%7Cjpg,80,,1)
Motor 1,5 TSI o výkonu 110 kW (150 k) lze na přání objednat se 7stupňovou dvouspojkovou převodovkou DSG a mild-hybridním ústrojím, zatímco motor 2,0 TSI o výkonu 140 kW (190 k) a DSG převodovkou je dostupný s pohonem všech kol. Plug-in hybrid iV nabídne 150 kW (204 k); verze G-TEC s pohonem na CNG disponuje 96 kW (130 k).
Motor 2,0 TDI lze objednat naladěný na 85 kW (115 k) nebo 110 kW (150 k). Vznětový motor o výkonu 85 kW lze na přání vybavit DSG převodovkou, stejně jako silnější verzi s výkonem 110 kW, která je navíc dostupná s pohonem všech kol.
Ceny ani datum příchodu na trh zatím automobilka neoznámila.
![](http://d15-a.sdn.cz/d_15/c_img_gV_W/uIFBXb.jpeg?fl=cro,54,80,1197,673%7Cres,1200,,1%7Cjpg,80,,1)
Škoda Octavia Sportline
![](http://d15-a.sdn.cz/d_15/c_img_gZ_Z/Ko6BUw.jpeg?fl=cro,55,161,1120,630%7Cres,1200,,1%7Cjpg,80,,1)
Škoda Octavia Sportline