Článek
Proti standardní verzi je podvozek scoutu vyšší o 30 mm. Všechny verze mají standardně pohon všech čtyř kol realizovaný elektronicky řízenou lamelovou spojkou Haldex V. generace. Standardní výbavou je rovněž elektronická uzávěrka diferenciálu (EDS) aktivní na přední i zadní nápravě. Nájezdové úhly mají parametry – 16,6 stupňů vzadu a 14,5 stupňů vpředu.
Na výběr jsou celkem tři motory, přičemž dva jsou naftové - 110 a 135 kW (150 a 180 koní). Benzínový motor má 132 kW, respektive 180 koní. Poprvé je možné kombinovat motor 2,0 TDI (110 kW) s pohonem všech kol a sedmistupňovou převodovkou DSG.
Nové jsou asistenční systémy dostupné i pro standardní octavii - asistent pro jízdu s přívěsem, Blind Spot Detect (varuje před vozidly v mrtvém úhlu) nebo Rear Traffic Alert (při couvání z parkoviště sleduje provoz za vozem a vozidla přijíždějící ze stran).
Octavia Scout, dodávaná výhradně jako kombi, se ukáže v březnu v Ženevě společně s verzí RS. [celá zpráva]
„Modernizované provedení modelu Octavia Scout, stejně jako Octavia RS a Octavia Combi RS bude možné objednávat počátkem ledna. První vozy dorazí k zákazníkům na přelomu dubna a května,” uvedl pro Novinky.cz Vítězslav Pelc z tiskového oddělení automobilky.