Článek
Proti běžnému provedení se Karoq Scout liší stříbrnými prvky karoserie (zpětná zrcátka, spodní část předního nárazníku, ližiny), výraznějšími plastovými lemy blatníků a specifickými koly o velikosti 18, nebo 19 palců. Na předních blatnících si pak lze všimnout plaket Scout, okenní skla mají vzadu standardně vyšší stupeň tónování.
Uvnitř pak jsou sedadla s černo-hnědými švy a nápisem Scout. Volant je vždy kožený, standardem jsou i pedály z nerezové oceli a diodové Ambientní osvětlení interiéru.
Tři motorizace
Všechna tři provedení mají pohon 4x4 realizovaný mezinápravovou spojkou Haldex páté generace. Nejdůležitější informací tak je, že karoq jde konečně objednat v lákavé kombinaci benzínový motor a pohon všech kol. To dosud nešlo. Patnáctistovku o výkonu 110 kW (150 k) tak lze nově párovat se sedmistupňovým DSG.
Slabší z nabízených turbodieselů (110 kW) je možné mít jako „čtyřkolku” a navíc s přímo řazenou převodovkou, případně příplatkovým DSG. Vrcholné TDI naladěné na 140 kW (190 k) má sedmistupňové DSG standardně.
Ve světové premiéře se nový Karoq Scout ukáže zkraje října na pařížském autosalonu. Prodejní ceny zatím automobilka neoznámila.