Článek
Podle Maiera budou inovativní infotainment, tedy multimediální informační systémy, včetně navigace nebo připojení k internetu, a služby mobility za osm let přinášet automobilce zhruba stejné příjmy jako v současnosti konvenční obchod s automobily. „Znamená to návratnost okolo jedné miliardy eur," podotkl.
Maier zároveň představil pražské centrum Škody pro nové služby a aplikace pod názvem DigiLab. Zhruba tři desítky lidí v něm budou zkoumat a vyvíjet nové obchodní modely. Jde zejména o silnější zapojení digitálních technologií do dosavadní hlavní oblasti podnikání Škody a o rozvoj inovativních služeb, souvisejících s konektivitou a mobilitou.
Škoda Auto je součástí německého koncernu Volkswagen. Provozuje tři výrobní závody v ČR, vyrábí v Číně, Rusku, na Slovensku a v Indii většinou prostřednictvím koncernových partnerství, dále na Ukrajině a v Kazachstánu ve spolupráci s lokálními partnery. Zaměstnává zhruba 27 000 lidí.