Článek
Pamatujete si na „Auto Emoción“, slogan značky Seat z doby zhruba před deseti, dvanácti lety? Automobilka se jeho ideji, tedy k autům, které hrají na emoce, dost možná vrátí. Podle koncernu Volkswagen se má začít směrovat do vyšších pater trhu, což by z ní mohlo udělat konkurenci pro italskou Alfu Romeo.

Seat el-Born
„V budoucnu chceme řídit identity našich značek jasněji. Seat by mohl znamenat emotivnější auta, jak ukazují modely Cupra. Škoda by se mohla více zaměřit na východní Evropu a na zákazníky, kteří hledají v prvé řadě funkčnost,“ uvedl šéf produktové strategie Volkswagenu Michael Jost pro web Automotive News Europe.
Na nové škodovky budeme volat Lauro, jmenuje se tak hlasová asistentka

Zatímco v minulosti dokázal Seat oproti značce Volkswagen nabídnout auta levnější, ale podobně schopná, nyní to může být i naopak – Seaty mohou zdražit až nad úroveň značky Volkswagen.
Profilování Škody jako racionální značky není nové, automobilka zdůrazňuje praktičnost svých aut velmi často. Se svou současnou nabídkou je ale velmi úspěšná, a to i když není nutně levná.
Jak se vyrábí plug-in hybridní Škoda Superb? Zásadních odlišností je několik

Pod drobnohledem je i nabídka aut s logem VW. „Velmi pozorně hlídáme možné překrývání v produktových portfoliích všech značek. V Evropě nepředstavíme Tiguan Coupe, například,“ uvedl dále Jost.