Článek
Verze RS bude připomínat Kodiaq Sportline. Vše je při pohledu zepředu zcela totožné, jediným rozdílem je zvýrazněná linka, táhnoucí se ve spodní části nárazníku. Kromě červeného znáčku RS na přední masce je dalším poznávacím znamením červený pás, který se táhne přes celou zadní část pod pátými dveřmi.
Opět platí, že koncovky výfuku jsou zvýrazněné jako u verze Sportline, celkově se ale obě verze z pohledu vnějšího designu liší jen velmi málo.
Škoda již dříve uvedla, že standardem budou dvacetipalcová kola, což je vůbec poprvé, kdy má „v základu” nějaká škodovka tak velká kola. Pneumatiky mají rozměr 235/40 a jde o Continentaly ContiSportContact. [celá zpráva]
Kodiaq RS bude k mání s jediným motorem - nejsilnějším vznětovým agregátem v historii značky, a sice 2,0 BiTDI o výkonu 176 kW (239 k) a točivém momentu 500 N.m. Bude moci spolupracovat jen s dvouspojkovou převodovkou DSG a s pohonem všech kol.
Ve světové premiéře se ukáže zkraje října na autosalonu v Paříži.