Článek
Příští rok dostane Tarraco dvě podstatné novinky, které Španělé dohromady ukazují na předprodukčním konceptu.
První novota se váže k výbavovému stupni FR. Ten je u Seatu už tradiční, znamená Formula Racing. Přestože opravdu dynamické úpravy jsou vyčleněny dnes už samostatné značce Cupra, jde spíše o jakýsi paket. Nejinak tomu je v případě Tarraca, který coby FR dostal širší podběhy kol, broušené dvacetipalcové disky nebo černou masku.

Tarraco FR bude na první pohled působit dynamičtěji.
Druhým prvkem k prezentaci, který zatím chybí bratrské Škodě Kodiaq, je nový plug-in hybridní systém pohonu. Soustava, která zahrnuje zážehový motor 1.4 TSI o výkonu 110 kW, elektromotor s výkonem 85 kW a sadu lithium-iontových akumulátorů o kapacitě 13 kWh, poskytuje řidiči výběr několika různých jízdních režimů. Tarraco PHEV umožňuje jízdu s výhradně elektrickým pohonem. V tomto režimu lze ujet více než 50 km.

Samozřejmostí jsou větší disky kol.

Odlišný je sportovní volant.
Při požadavku vyššího výkonu spolupracuje spalovací motor s elektromotorem. Nejvyšší výkon hybridní soustavy je 180 kW (245 k), maximální točivý moment je 400 Nm.
Hybridní Tarraco díky tomu dosahuje nejvyšší rychlosti 217 km/h a z klidu dokáže pokořit hranici 100 km/h za 7,4 sekundy. Emise CO2 jsou nižší než 50 g/km podle náročnější zkušební metodiky WLTP.
Poprvé bude předprodukční vůz k vidění na zářiovém autosalonu ve Frankfurtu.