Článek
Levnější alternativa k vozům jako je Mercedes GLC kupé nebo třeba BMW X4 si najde cestu do Evropy s několika změnami. Základem je modulární platforma CMF-B, na které stojí i nové Clio a Captur.
SUV měřící na délku 4568 mm s rozvorem čítajícím 2720 mm nabízí zavazadlový prostor o objemu 513 litrů. Po vzoru ostatních evropských modelů nabídne i sportovně vyhlížející variantu R.S. Line s odlišnými nárazníky a 18palcovými koly. Uvnitř najdete digitální přístrojovou desku o úhlopříčce až 10,2 palců, středový displej má až 9,3 palců.
Dacia ukázala nové sandero a logan, proměna cenově dostupných aut je ohromná
Novinka bude pro evropský trh striktně hybridním vozem. Full hybrid zvaný E-Tech Hybrid nabídne spojení čtyřválcové šestnáctistovky, elektromotor a startér-generátor pro systémový výkon 140 koní (103 kW). Sekunduje mu mild-hybridní čtyřválec 1.3 TCe o shodném výkonu, později i posílen na 160 koní. Vždy se samočinným řazením.
Stejně jako příbuzný model XM3 od Renault Samsung Motors, bude i Renault Arkana vyráběn v továrně v Busanu v Jižní Koreji. Na evropský trh dorazí v první polovině roku 2021. Cenovku zatím neznáme.